Моє портфоліо за тренінгом

План вивчення теми


Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад, в якому ви працюєте
Ім’я, по-батькові та прізвище
Левада Ганна Миколаївна
Назва навчального закладу
Павлоградська ЗШ 8
Місто, село, район, область
Павлоград
Відомості про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
04-16 грудня2017 року
Тренери
Бондарева Раїса Григорівна
Місце проведення тренінгу
Павлоградський міський ліцей
Опис навчальної теми
Модуль 1-2: Обдумайте навчальну тему та можливий сценарій вивчення теми. Переглядайте та змінюйте цей розділ впродовж всього тренінгу.
Назва
Газета «THIS IS PARTA»
Стислий опис
Модуль 2: Напишіть перший варіант стислого опису. 
Модуль 9: Запишіть остаточний варіант стислого опису.
4 Групи дітей з 10-11 класів протягом 3 тижнів займається пошуком матеріалів, збором інформації для шкільної газети. Потім відбувається обробка та обговорення можливих статей, затвердження, оформлення  електронного варіанту газети, редагування. На кінцевому етапі проект передається в друк
Предмет, навчальна тема
Українська мова Тема: Шкільна газета «THIS IS PARTA» (грудень)
Інформатика
Українська література
Клас (вікова категорія)
Модуль 1-2: Запишіть клас та вік учнів
10-11 класи
Приблизний час вивчення теми
Модуль 2: Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Модуль 9: Подумайте та запишіть, скільки часу потрібно для вивчення цієї теми з використанням методу проектів
4 тижні
Освітні засади
Державні освітні стандарти
Модуль 3: Скопіюйте  перший варіант вимог Державних освітніх стандартів, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних освітніх напрямів.
Формування в учнів критичного мислення, навичок оцінювання суспільних явищ і процесів, життєвих та прикладних особистісно-життєтворчих, соціалізуючих, комунікативних, інтелектуально-інформаційних навичок;
формування в учнів почуття власної гідності, відповідальності, особистого ставлення до подій і явищ суспільного життя, досвіду емоційно-оцінної діяльності, здатності визначати власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особисті цілі, спрямовані на розвиток суспільства, держави, забезпечення власного добробуту та добробуту своєї родини.
Учні повинні вміти:
знаходити інформацію, аналізувати, інтерпретувати та оцінювати її; формулювати, висловлювати та доводити власну думку, робити вибір і пояснювати позицію, вести дискусію.
Навчальні програми
Модуль 3: Скопіюйте перший варіант вимог навчальних програм, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних навчальних предметів.
Учень повинен вміти:
·         знаходити інформацію,
·         аналізувати, інтерпретувати та оцінювати її;
·         формулювати, висловлювати та доводити власну думку,
·         робити вибір і пояснювати позицію,
·         вести дискусію.
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Модуль 3:Запишіть перший варіант навчальних цілей.
Доповнюйте, змінюйте навчальні цілі в кожному наступному модулі.
В учнів будуть розвиватися такі навички:
·         Ефективного формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання;
·         Прийняття відповідальності за результати спільної роботи
·         Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
·         Вміння швидкого та ефективного пошуку інформацію, критичного та компетентного оцінювання інформації, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.
·         Використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації.

Основні запитання
Модуль 3. Запишіть перший варіант Ключового, Тематичних та Змістових запитань. Переглядайте та вдосконалюйте їх за необхідності в наступних модулях.
Ключове запитання
Які статті ввійдуть до номеру газети?
Тематичні запитання
Які цікаві факти та прикмети є про грудень?
Хто з учнів нашої школи стане героєм рубрики «Вони наші однокласники?
Про освіту якої держави написати у рубриці «Європейська освіта»?
Що цікавого відбулося в нашій школі?
Змістові запитання
Хто з працівників школи народився в грудні?
Яка структура навчання в Англії?
Хто з учнів зайняв призові місця в міських олімпіадах?
План оцінювання
o Модуль 3: Запишіть перший варіант Плану оцінювання та запишіть остаточний варіант методів та інструментів оцінювання навчальних потреб учнів в розділі На початку проекту.
o Модуль 8: Запишіть перший варіант Стислого опису оцінювання та опишіть використання  Форми оцінювання для учнівської підсумкової роботи.
oМодуль 9: Створіть інструмент для оцінювання самоспрямування учнів у навчанні та створіть остаточний варіант Графіку оцінювання  та Стислого опису оцінювання.
Графік оцінювання
На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Опитування
Мозкова атака
Обговорення Основних запитань

Опитувальник
Журнали спостережень
Записи/нотатки вчителя

Консультації
Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінювання)
Написання статей

Форма оцінювання для роботи в групах та самооцінки
Форма для оцінювання продуктів проекту
Письмові огляди, звіти
Журнали спостережень учнів
 Форми для надання зворотного зв’язку

Демонстрація (захист проекту), презентація
Рольова гра
Опитування

Підсумкові статті
Форма оцінювання публікації, презентації
Стислий опис оцінювання
Оцінювання роботи учнів проводиться на трьох етапах:
На початку проекту:
·         Поводиться опитування для з’ясування можливих ідей та запропонувань щодо тем статей;
·         Проводиться мозговий штурм для здобутку більшої кількості ідей та пропозицій щодо змісту газети;
·         Вчитель робить нотатки та переходить до обговорення основних запитань.
·         Впродовж роботи над проектом:
Другий етап проводитиметься в процесі збору матеріалу (форма для оцінки блогу). Вчитель звертає увагу наскільки відповідально та працьовито учні відносяться до даного завдання, за необхідності проводить консультації. Це також дозволить оцінити, який обсяг матеріалу знайдений, в яких джерелах та з якою інформацією учні працюватимуть надалі.
Наприкінці роботи над проектом:
Третій етап - це оцінювання кінцевої роботи учнівського дослідження – оцінка статей. Вони оцінюватиметься згідно розроблених критеріїв оцінки (максимальний бал – 100, який переводиться в 12 – бальну систему). Також будуть враховуватися думка та оцінка учнів , але кінцевий результат визначає учитель
В кінці вивчення даної теми всі учні пройдуть невеликий обратний мозковий штурм (пошук недоліків). Підсумкова оцінка за дослідженням виставляється на основі зароблених оцінок в процесі роботи над проектом(середнє арифметичне).
Графік оцінювання
Організаційні діаграми
Самоспрямування
Форма оцінювання блогу
Шаблон презентації для учнів з потребами

Методичні засади
Попередні знання та навички
·         Вміння працювати в команді;
·         Вміння будувати міжособистісні стосунки;
·         Робота з Microsoft Publisher;
·         Робота в мережі Інтернет;
·         Вміння спілкуватися за допомогою соціальних мереж;
·         Навички, отриманні на уроках укр..мови та літ-ри;
·         Вміння працювати з принтером
Діяльність учнів та вчителя
o   Модуль 3: Записати, які дослідження виконують учні при вивченні теми.
o   Модуль 4: Записати, як здійснюється з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх попередніх знань, вмінь і навичок. Як вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.
o   Модуль 5 і 6: Записати, як учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проектів .
o   Модуль 7: Після створення вчителем прикладу учнівської роботи записати про те, як учні його використовуватимуть в якості прикладу для створенні власних робіт.
o   Модуль 8: Записати, як відбуватиметься оцінювання учнівських комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання проектів.
o   Модуль 9: Описати, як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми, формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні.
o   Модуль 10: Описати, як здійснюватиметься фасилітація навчального процесу, які будуть учням надані інструкції та вказівки для допомоги їх навчанню.
Перед початком проекту Вчитель чітко планує діяльність учнів;
Створює чат для спілкування учасників проекту;
Ділить учнів на групи за бажанням дітей, робить групи дифіринцированними: «Журналісти1», «Журналісти2», «Редактори», «Дизайнери»;
На першому етапі застосовує методи опитування, мозковий штурм, обговорення основних запитань. Розподіляє завдання та обов’язки серед учнів
І, ІІ групи розподіляють теми статей, вчитель оголошує строки виконання
Вчитель контролює виконання всіх поставлених задач за планом
Надає проміжну консультацію.
Учні в свою чергу виконують завдання для кожної групи окремо; проводять опроси, дослідження.
Протягом 3 тижнів Групи «Журналісти1» та «Журналісти2» збирають інформацію та оформлюють все зібране в статті. І на четвертому тижні передають готові статті «Редакторам» та «Дизайнерам»
Слабкі учні мають можливість для отримання додаткових балів за рахунок поклейки та розповсюдження газети.
Кінцевий результат оформлюється в газету та розповсюджується серед учнів школи.
Диференціація навчання
Учні, що мають проблеми у навчанні
Ці учні розподіляються по одному в кожну групу, перед ними ставиться більш прості задачі. У цих учнів є можливість заробити додаткові бали за склеювання та розповсюдження газети
Обдаровані учні
В групі беруть на себе такі завдання, як написання статей, редагування, створення опитувальників. Додаткові бали заробляють за рахунок активного навчання та залучання до роботи більш слабких учнів.
Матеріали та ресурси
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)          
 Фотоапарат

  •  Комп’ютер (и)
  •  Цифровий фотоапарат
 DVD - програвач

  •  Доступ до Інтернету
  Лазерний диск

  •  Принтер
 Мультимедійний проектор

  •  Сканер
 Телевізор
 Відеомагнітофон
 Відеокамера
 Обладнання для відео конференцій
 Інше      
Програмне забезпечення  (відмітьте необхідне)            
 Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями

  •  Програма для створення публікацій
  •  Програма для електронної пошти
 Енциклопедія на  компакт-диску

  •  Програма для роботи із зображеннями
  •  Програма для створення комп’ютерних презентацій

  •  Програма для роботи з Інтернетом
  •  Програма для  розробки веб-сторінок
  •  Програма для роботи з текстами
 Інше      
Друковані матеріали
Підручники, посібники, художня література, довідники, енциклопедії, інструкції тощо.
Обладнання та канцтовари
Папір для друку, двухсторонній скотч, ножниці, комп’ютер, кольоровий принтер
Інтернет ресурси
Інші ресурси
Вчителі, учні  інших класів, члени громади, батьки; поїздки та екскурсії тощо.


Комментариев нет:

Отправить комментарий