четверг, 14 декабря 2017 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -за допомогою проектів учні можуть продемонструвати вивчений матеріал  такими засобами, які підкреслюють їх інтереси, виявляють творчість та підкреслюють сильні сторони. Завдяки ретельно розробленому  плануванню, організації та підготовці  навчальні проекти можуть відповідати потребам обдарованих і талановитих учнів у різнорідному середовищі класу.

Навчання за методом проектів включає наступні принципи диференціації  навчання:
  • Навчання  зосереджено на  концепціях проектного навчання
  • Навчальною програмою передбачене постійне оцінювання готовності та прогресу учня у навчанні.
  • Учні співпрацюють в групах, склад яких постійно змінюється.
  • Учні є активними дослідниками.
  • Вчителі направляють процес дослідження.
Забезпечення різноманітних варіантів викладання  є ключовим у спробі задовольнити потреби усіх учнів у звичайному класі, включаючи обдарованих  і талановитих учнів. Томлінсон (Tomlinson (2000, 1995) визначає три шляхи диференціації навчання для учнів.
  • За змістом знань - різноманітні шляхи для опанування змісту навчальної програми, різноманітний рівень знань
  • За процесом - різноманітна діяльність або процеси, завдяки яким учні можуть підійти до розуміння та "привласнити"  інформаційні дані та ідеї.
  • За продуктом  - різноманітні варіанти, за допомогою яких учні можуть продемонструвати або презентувати вивчене.

За допомогою ретельного планування, належного оцінювання та креативного дизайну навчального проекту обдаровані і талановиті учні можуть розкрити свій потенціал навіть на звичайному занятті, поряд з іншими учнями.

Комментариев нет:

Отправить комментарий